onelonerider
Jag turnerade Amerika via norra grupp senare i år och undrar om någon skulle vara intresserad av att ansluta mig, jag har kartor och rutten anges så detta inte skulle vara ett problem. Jag är en 25 årig man och bor i Storbritannien. Jag hoppas att landa i Vanouver eller Seattle i september någon gång och avsluta de 4200 mil rutten mellan 65 och 75 dagar, så flyger tillbaka från New York eller en mer lokal flygplats nära Bar Harbour, Maine (den slutpunkt) runt November tid. Min avsikt är att se så mycket av naturen och människorna i Amerika som möjligt. Rutten omfattar fyra bergskedjor så det är inte kommer inte att vara en promenad i parken. Har gjort en hel del cykling innan men just nu har en paus från det.
Jag har inte en särskild välgörenhet att rida för närvarande antingen så om någon har en sak de brinner för och vill samla in pengar så är jag villig att arbeta tillsammans för orsaken.
Jag har nog missat massor av detaljer för detta, men och saker du behöver veta också, men om du kontaktar mig Jag kan ge dig en idé.
Tack för att läsa och jag ser fram emot att höra från dig.
Rob
Jag har inte en särskild välgörenhet att rida för närvarande antingen så om någon har en sak de brinner för och vill samla in pengar så är jag villig att arbeta tillsammans för orsaken.
Jag har nog missat massor av detaljer för detta, men och saker du behöver veta också, men om du kontaktar mig Jag kan ge dig en idé.
Tack för att läsa och jag ser fram emot att höra från dig.
Rob