PDA

Visa fullständig version: Bob stenbock eller Bob Yak ... ??

vja4Him

Har någon erfarenhet av Bob Ibex och / eller Bob Yak ... ?? Jag har ganska mycket bestämde mig för att få det ena eller det andra för min Electra ASFALTBLOMMA.

Jag kommer att använda Bob mest för matinköp för mig själv och två pojkar. Kommer också att använda Bob för camping flera gånger om året.

Dessutom är det i alla fall att jag kan hålla mitt fulla längd bak fender, och fortfarande ansluta Bob, snarare med att försöka hitta en kortare stänkskärm?

Shimano

Bob IBEX blir mer bekväma för dina matvaror: D men om du bestämmer dig för bob jak dont bära ägg.

när jag hade en Bob Yak och fungerat ganska bra

hålla riding!
http://www.rodandoenbaja.com

vja4Him

Bob IBEX blir mer bekväma för dina matvaror: D men om du bestämmer dig för bob jak dont bära ägg.

när jag hade en Bob Yak och fungerat ganska bra

hålla riding!
http://www.rodandoenbaja.com

Jag pratade med min yngste pojke (elva) igår om vilken Bob jag skulle få, och föremål för transporterar ägg kom upp! Det verkar att ha chocker bör skydda äggen och andra breakables (burkar) bättre.

borisBob

Jag pratade med min yngste pojke (elva) igår om vilken Bob jag skulle få, och föremål för transporterar ägg kom upp! Det verkar att ha chocker bör skydda äggen och andra breakables (burkar) bättre.
Tja boys ... om äggen är väl kokt, inget att oroa aboyt ... och ... Jag behöver samma trailer alltför ... Men hur hitta den ... Närmaste affär med sådana släpfordon i Wien ... 1000 km bort från mig ... en idé: confused:: confused:: confused:

vja4Him

Tja boys ... om äggen är väl kokt, inget att oroa aboyt ... och ... Jag behöver samma trailer alltför ... Men hur hitta den ... Närmaste affär med sådana släpfordon i Wien ... 1000 km bort från mig ... en idé: confused:: confused:: confused:

Kontakta företaget som gör Bob släpvagnar, och se om de kommer att transportera den närmare dit du är.

Förresten, när jag nämnde ägg och glasburkar med mat, talade jag om när jag går och handlar på min cykel ... inte ta ägg eller glasburkar camping på min cykel!

Om jag tog ägg camping, skulle jag koka dem först. Och livsmedel som kom i burkar (som inlagd vitlök!, Gelé, saltgurka, etc), skulle jag överföra till plastburkar som förseglas tätt.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish