Winter Riding? Bästa staten?
Visa fullständig version: Winter Riding? Bästa staten?
Wisconsin vintrarna är inte det bästa att rida under vintermånaderna.
Minst sagt.
Om du kunde komma undan för ett par veckor, var i 48 skulle du välja till januari / februari kommer undan?
Letar efter bra vägar, lite trafik, och det måste berg att klättra ... etc.
En Brew pub eller två inte skulle skada heller.
Wisconsin vintrarna är inte det bästa att rida under vintermånaderna.
Minst sagt.
Om du kunde komma undan för ett par veckor, var i 48 skulle du välja till januari / februari kommer undan?
Letar efter bra vägar, lite trafik, och det måste berg att klättra ... etc.
En Brew pub eller två inte skulle skada either.You kan försöka Asheville NC. De nära övre delarna av Blue Ridge Parkway för biltrafik under vintermånaderna. Det blir kallt där uppe, men många dagar vägarna är helt klar och tom. Utmanande uppstigningar, awesome utförsbackar. En timme bort i lägre höjder är det normalt på 50-talet och 60-talet. Stor bryggeripubar i området. Liten stad med mycket kultur. Om du vill gå där det är varmare försöka Greenville SC. En timme ner bergen från Asheville. George Hincanpie (sp?) Bor där.
Tack ndbiker.
Mina kompisar och jag sätter ihop en cykeltur nästa vinter.
Samla information nu.
Good ingångar. Tack igen.
Tack ndbiker.
Mina kompisar och jag sätter ihop en cykeltur nästa vinter.
Samla information nu.
Good ingångar. Tack again.My bror och jag tog en kort 24 mile ride (12 miles upp 12 ner) från ca 3000 ft upp till 5700 fot på ett ställe som heter skrovlig Gardens sista februari. Temp var 50 F i början, 35 F när vi kom skrovlig Gardens. Jag är från Ohio så bestigningen tog mig 1,75 timmar resan tillbaka tog mig 22 (utmärkt!) Minuter. Min bror som bor där var nere i mindre än 20. Det är fint att ha två fulla körfält att förhandla om härkomst. Det är den långsamma säsongen på Blue Ridge så även lägre höjder som tillåter trafik är inte så illa. Jag kommer att säga att det är antingen uppåt eller nedåt, väldigt lite lägenheter. Det finns hundratals miles av vandringsleder i om du vill ha lite mer fart från cykling.
Vad gäller Brew pubar jag kan tänka mig flera men några av de mer populära är Asheville Brewing Company, Jack of the Woods / Green Man Brewing Company, Highland Brewing, Pisgah bryggning. Jag vet inte namnet på det men det är / var en biograf brewpub. http://www.exploreasheville.com/where-to-eat/restaurants-by-cuisine-type/brewpubs--microbreweries/index.aspxThe Biltmore Estate är slags dyrt men värt resan (ingår vingård). Asheville har massor av utmärkta restauranger belying det 80K befolkning.
Lycka till på din reseplanering.
Om du rida NC-området vara säker och rida Newfound Gap Rd över Smokies.It är en stor klättra och skitkul att desend.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0