Insurance Institute for Highway Safety
Visa fullständig version: Insurance Institute for Highway Safety
Den Insurance Institute for Highway Safety har genomfört en undersökning som visar otrolig fara
cyklister utgör för bilister och kommer att rekommendera cyklar skall bannlysas från alla offentliga vägar. Den här
bekräftar Kunich påstående att en bilist hitta en cyklist kommer att få "bättre än bra chans" av
dödas.
"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
nyheter: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
> Poängen du missar är att det är bättre än bra chans att vem som helst skapa en
> Cyklist kommer att ha ihjäl sig själv. En kille jag träffade slogs av en bil och gick igenom
> Vindrutan där han dödade passageraren och bröt nacken på föraren. Han slutade med en hel
> Av glas nedskärningar och en bruten höft.
"M Chambers" <1234@cox.net> wrote in message news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> The Insurance Institute for Highway Safety har genomfört en undersökning som visar otrolig fara
> Cyklister utgör för bilister och kommer att rekommendera cyklar skall bannlysas från alla offentliga vägar. Den här
> Bekräftar Kunich påstående att en bilist hitta en cyklist kommer att få "bättre än bra chans"
> Att dödas.
>
Dumbass --
Kunich's stuff är bra, om han framstår som en BITVARG eller en spricka rökare. (Eller mer
eftersom åren går, båda).
Henry
De kunde också visa att alla fotgängare utgör en "fara" för den Allsmäktige bilen. Har de studerar kor,
rådjur eller Armadillos?
Den Insurance Institute är en bransch Special Interest Group (läs lobbyisternas) att, väl stöder
Industrin som stöder den. En papperstiger.
"M Chambers" <1234@cox.net> wrote in message news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> The Insurance Institute for Highway Safety har genomfört en undersökning som visar otrolig fara
> Cyklister utgör för bilister och kommer att rekommendera cyklar skall bannlysas från alla offentliga vägar. Den här
> Bekräftar Kunich påstående att en bilist hitta en cyklist kommer att få "bättre än bra chans"
> Att dödas.
>
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
>> Den punkt du missar är att det är bättre än bra chans att vem som helst skapa en
>> Cyklist kommer att ha ihjäl sig själv. En kille jag träffade slogs av en bil och gick igenom
> Vindrutan där han dödade passageraren och bröt nacken på föraren. Han slutade med en
>> Mycket glas nedskärningar och en bruten höft.
I artikeln <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net säger ...
> cyklister utgör för bilister och kommer att rekommendera cyklar skall bannlysas från alla offentliga vägar. Den här
> bekräftar Kunich påstående att en bilist hitta en cyklist kommer att få "bättre än bra chans" av
> dödas.
FYI. IIHS är en icke vinstdrivande som helt finansieras av vinst försäkringsbranschen. Så något
som kommer från IIHS är misstänkt. Alla studier visar alltid hypotesen försäkringen
företag komma med i förväg. Vi vet alla att försäkringsbolagen bara har en sak på
sinnen, VINST $.
----------------------
Alex
Steven Gee skrev:
> De kunde också visa att alla fotgängare utgör en "fara" för den Allsmäktige bilen. Har de studerar
> Kor, rådjur eller Armadillos?
(Jag hoppas jag inte bryter regeln om att bidrag till RBR vara aktuellt och relevant ...)
Älgen är da bomb bil mördare. 8 "tall på axeln med smala ben, visar de inte sig väl i
strålkastare, och är lång nog att föraren kan sluta med ett halvt ton av djur i deras knä,
tillsammans med deras sönderslagna vindskydd, innan de vet om det.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jag är inte stolt. Vi har faktiskt inte har gjort allt vi
kunde för att skydda våra kunder. Våra produkter helt enkelt inte utformade för säkerhet. "- Microsoft VP i
ansvarig för Windows OS Development, Brian Valentine.
Glöm inte att olyckor kostar försäkringsbolagen sina dyrbara $ $ $, så naturligtvis de skulle
vill ta bort den "farliga" cyklister från vägen. så vitt jag ser det, är den genomsnittliga bilisten
farligare för sig själva och andra än 100 cyklister i en stram pack rida på vägen. när
var sista gången du hört talas om en cyklist rullande över och dödat flera oskyldiga åskådare eller
passagerare?
Shawn
"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
news: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net säger ...
>> The Insurance Institute for Highway Safety har genomfört en undersökning som visar otrolig fara
>> Cyklister utgör för bilister och kommer att rekommendera cyklar skall bannlysas från alla offentliga vägar. Den här
>> Bekräftar Kunich påstående att en bilist hitta en cyklist kommer att få "bättre än bra chans"
>> Att dödas.
>
> FYI. IIHS är en icke vinstdrivande som helt finansieras av vinst försäkringsbranschen. Så
> Allt som kommer från IIHS är misstänkt. Alla studier visar alltid hypotesen att
> Försäkringsbolag komma med i förväg. Vi vet alla att försäkringsbolagen bara har en
> Sak på hjärtat, VINST $.
> ----------------------
> Alex
"swj>" <swjelley @ spam ****.< bara "yahoo.com"> wrote in message
news: _Djcb.4806 $ XF.1735830 @ news4.srv.hcvlny.cv.net ...
> Glöm inte att olyckor kostar försäkringsbolagen sina dyrbara $ $ $,
så
> Naturligtvis de skulle vilja ta bort "farliga" cyklister från
väg.
> Såvitt jag ser det, är den genomsnittliga bilisten farligare för sig själva
och
> Andra än 100 cyklister i en stram pack rida på vägen. när var
den
> Sista gången du hörde talas om en cyklist rullande över och dödat flera oskyldiga åskådare eller
> Passagerare?
>
Också viktigt är att den inte har någon inkomst möjligheter från cyklister. De är enbart en skuld.
Bilens (förare) betala ut bidragen.
> Shawn
>
> "Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
> News: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
>> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net säger ...
>>> The Insurance Institute for Highway Safety har genomfört en undersökning som visar otrolig fara
>>> Cyklister utgör för bilister och kommer att rekommendera cyklar skall bannlysas från alla offentliga vägar. Den här
>>> Bekräftar Kunich påstående att en bilist hitta en cyklist kommer att få "bättre än bra
>>> Chans "att dödas.
>
>> FYI. IIHS är en icke vinstdrivande som helt finansieras av vinst försäkringsbranschen. Så
>> Allt som kommer från IIHS är misstänkt. Alla studier visar alltid hypotesen att
>> Försäkringsbolag komma med i förväg. Vi vet alla att försäkringsbolagen bara har en
>> Sak på hjärtat, VINST $.
>> ----------------------
>> Alex
>
Raptor skrev:
> Steven Gee skrev:
>
>> De kunde också visa att alla fotgängare utgör en "fara" för den Allsmäktige bilen. Har de studerar
>> Kor, rådjur eller Armadillos?
>
>
> (Jag hoppas jag inte bryter regeln om att bidrag till RBR vara aktuellt och relevant ...)
>
> Älgen da bomb bil mördare. 8 "tall på axeln med smala ben, visar de inte upp bra
> I strålkastare, och är lång nog att föraren kan sluta med ett halvt ton av djur i deras
> Varv, tillsammans med sina sönderslagna vindskydd, innan de vet om det.
De brukade ha en "älg test" i Sverige, där en bil antogs inte av säkerhetsskäl tills det kunde
tillfredsställande sätt klara provet där det kördes rakt i en simulerad älg i hög hastighet. I don't
ihåg vad definitionen av "tillfredsställande" var, men jag misstänker att det var annorlunda för
Föraren och älg.
On Thu, 25 Sep 2003 08:20:41 +1200, skrev Stewart Fleming:
> Driven rakt i en simulerad älg i hög hastighet. Jag minns inte vad definitionen av
> "Tillfredsställande" var, men jag misstänker att det var annorlunda för föraren och älg.
Nej det var inte (är). Avgörande var inte träffa älgen med swerving. Första minimercedes misslyckades
eftersom välte.
I artikeln <3f71c9de 0 $ $ 57.593 $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, säger chrismcreynolds@hotmail.com ...
> Av betydelse är att den inte har någon inkomst möjligheter från cyklister. De är enbart en skuld.
> Car's (förare) betala ut bidragen.
Egentligen är det en kort seende vue. Cyklister är bilisterna inte köra sina bilar. Så de är
betala försäkringspremier medan utsätta försäkringsbolaget till mindre risk eftersom de inte
köra sina bilar.
-------------------
Alex
"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
news: bl2qv6 $ 34i $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <3f71c9de 0 $ $ 57.593 $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, säger chrismcreynolds@hotmail.com ...
>
>> Av betydelse är att den inte har någon inkomst möjligheter från cyklister.
De
>> Är endast en skuld. Bilens (förare) betala ut bidragen.
>
> Faktiskt att en kort seende vue. Cyklister är bilisterna inte köra sina bilar. Så de är
> Betala försäkringspremier medan utsätta försäkringsbolaget till mindre risk eftersom de inte
> Köra sina bilar.
> -------------------
> Alex
>
Kort synskadade eller inte, det är den syn på branschen och jag är inte så säker på din kontrapunkt är
giltig. En del cyklister är pendlare som annars skulle vara i en bil, men det är teoretiskt
redovisas när du deklarerar att använda bilen till din försäkringsagent.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0