PDA

Visa fullständig version: Disc Jockey Bob Dumas Påstått förespråkar dödande cyklister for fun!

Sidor: [1] 2 3 4

Paul Tattaglia

Vem är Bob Dumas? Här kommer hans pic:
http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg

Läs artikeln här:
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150

Här är en annan:

http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html

Onsdag 1 oktober, 2003 6:14 EDT

Radiovärd infuriates cyklister

Av Bruce SICELOFF, Staff Writer

G105 radiovärd Bob Dumas berättade lyssnare förra veckan att han bara hatade att se cyklister på
väg. Han skrattade åt historier om att köra cyklister ner, och han talade upp tanken att kasta
flaskor på cyklister.

Det var inte roligt att cykla entusiaster över triangeln. Denna vecka de lobbying regeringen
tjänstemän och lokala annonsörer i en kampanj för att straffa WDCG radiostationen och dess företags ägare,
Clear Channel i San Antonio, och att främja cykel säkerhet.

"Man ringer sa hennes pappa avsiktligt hade drabbat en cyklist på vägen på väg till kyrkan en söndag och
höll på att gå, sade G105 lyssnaren Holly
N. Proctor av Cary på tisdagen i september 21 och 22 sändningar. "Det blev skrattar. Bob tyckte att
var rolig.

"Och Bob sade att han skulle älska att vara på en motorcykel och köra ner en cykel körfält. Eftersom han inte
tycker bikers bör tillåtas på vägen. Han sa att de skulle rida på trottoaren, säger hon.

Proctor, ett foto tekniker vid NC State University, anslöt sig två cyklister dussin kolleger på en 5
protest utanför radiostationens kontor i North Raleigh.

Tom Norman, chef för NC Avdelningen för den lätta Transport, säger att
rapporter om sändningarna visade farlig okunnighet om statens lag.

"Jag har talat med G105 chef, som inte var medveten om att det är lagligt att cyklar på
allmänna vägar i North Carolina, som cyklar är juridiskt erkända som fordon i Nordamerika
Carolina, "Norman sa." Var drar ni gränsen? Vad är skillnaden mellan humor och
faktiskt anstiftan eller uppmuntra lyssnare att trakassera en grupp människor? "

Kenneth C. Spitzer, den stationsförvaltare, vägrat att lämna band eller utskrifter av
sändningar till Norman eller ett Capital Area transportplanering kommitté som diskuterade
kontroverser tisdag.

I e-post svar på flera Triangle area boende som klagat till stationen, sa Spitzer
"Bob och Madison" visa syftar till att underhålla lyssnare med "animerade skämt ... som kan vara både
humoristiska och frätande. "Men han sa några kommentarer förra veckan" gick för långt, och för att vi uppriktigt
ber om ursäkt. ...

"Var säker på att G105 inte förespråka skada för cyklister", skrev han.

G105 är den tredje Clear Channel station att dra eld under de senaste fyra månaderna för on-air kommentarer
uppfattas som förespråkar våld eller fientlighet mot cyklister. Tjänstemän WMJI i Cleveland
och KLOL i Houston bad om ursäkt i juli och september för liknande kommentarer. De enades om att sända
"Share the Road" budskap och för att finansiera kampanjer cykel säkerhet.

Ledare för NC Bicycle Club beskrivs sidvisningar de sa skulle hjälpa Clear Channel "läka
relationer med Triangle cyklister, inklusive liknande allmänna säkerheten kampanjer och en
utförlig ursäkt.

Spitzer avböjde att kommentera. En företags taleskvinna för vilka undersökningar riktade tisdag inte
return samtal.

Medlemmar i klubbar område cykling har delat exemplar under den gångna veckan protestbrev till
Federal Communications Commission, till statliga och lokala åklagare och G105 sponsorer. Flera
kritiker konstaterade att G105 radio värdar har väckt kontroverser tidigare med råolja stunts.

"Det är en sak att köra runt med en naken man på radiostationens van, säger Raleigh advokat
Kimberly Bryan. "För att uppmuntra medborgarna att skada cyklister, som har passerat en annan linje. Det är
oansvarigt. Det är inte frätande, det är inte skämt, det är inte roligt. "

David Smith, 38, en programvaruutvecklare vid UNC-Chapel Hill, tog det personligt. Sin högra underarm
fortfarande bär ärr av en attack av en Orange County bilist som hittade Smith cykla ner på landsbygden
väg en eftermiddag i april 2001.

"Hur är människor kommer att ta nämndes vad på G105?" Smith frågade. "Är folk går till
säger, "Du vet, jag är trött på dessa cyklister?" Är denna situation kommer att förvärra vad som hände
mig med nån annan komma ner en väg tillbaka? "

Efter att ha kört Smith från vägen, stannade föraren, jagade honom till fots och slog honom med en
yxa, skicka honom i ett dike och över styret av hans förstörda cykel. Marvin Glenn Manring
Orange County erkände sig skyldiga till i juli 2001 till angrepp med ett dödligt vapen. Han lovade att registrera
i en ilska management program.

Mike Beauchamp

Om hela denna historia .. Klart jag är en cyklist, eftersom jag är på denna diskussionsgrupp. Men jag menar .. är
alltihop egentligen det stora i en deal???

Det finns många cyklister som talar om att göra **** att "gas guzzling SUV-förare". Vare sig det
klia sig i bilar eller sätta klistermärken på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Gå bara till en
lokala kritisk massa, och du är skyldig att höra en massa skräp talar mot bilister (åtminstone
det är hur det är i min stad). Plötsligt en skitstövel DJ talar hans sinne, och det är en enorm affär?
Jag har också frivilligt för närradio, och jag har hört hippie DJ's säger mycket dumt ****
Om Bilister också. Lugna ner dig ...

Sen när tar man idioter i morgon radioprogram allvarligt anyways???

Mike http://mikebeauchamp.com (http://mikebeauchamp.com/)

"Paul Tattaglia" <zippgun80@floridaemail.net> wrote in message
news: 89a52f45.0311022126.665411aa @ posting.google.com ...
> Vem är Bob Dumas? Här kommer hans pic:
> Http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg
>
> Läs artikeln här:
>
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150
>
> Här är ett annat:
>
>
http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html
>
> Onsdag 1 oktober, 2003 6:14 EDT
>
> Radio host infuriates cyklister
>
> Av Bruce SICELOFF, Staff Writer
>
> G105 radiovärd Bob Dumas berättade lyssnare förra veckan att han bara hatade att se cyklister på
> Vägen. Han skrattade åt historier om att köra cyklister ner, och han talade upp tanken att kasta
> Flaskor på cyklister.
>
> Det var inte roligt att cykla entusiaster över triangeln. Denna vecka de lobbying regeringen
> Tjänstemän och lokala annonsörer i en kampanj för att straffa WDCG radiostationen och dess företag
> Ägare, Clear Channel i San Antonio, och att främja cykel säkerhet.
>
> "En samtalsgrupp sa hennes pappa avsiktligt hade drabbat en cyklist på vägen på väg till kyrkan en söndag och
> Höll på att gå, sade G105 lyssnaren Holly
> N. Proctor av Cary på tisdagen i september 21 och 22 sändningar. "Det blev skrattar. Bob tänkte
> Det var roligt.
>
> "Och Bob sade att han skulle älska att vara på en motorcykel och köra ner en cykel körfält. Eftersom han inte
> Tror bikers bör tillåtas på vägen. Han sa att de skulle rida på trottoaren, säger hon.
>
> Proctor, ett foto tekniker vid NC State University, anslöt sig två cyklister dussin kolleger på en 5
> Protest utanför radiostationens kontor i North Raleigh.
>
> Tom Norman, chef för NC Avdelningen för den lätta Transport, säger att
> Rapporter om sändningarna visade farlig okunnighet om statens lag.
>
> "Jag har talat med G105 chef, som inte var medveten om att det är lagligt att cyklar på
> Offentlig vägar i North Carolina, som cyklar är juridiskt erkända som fordon i Nordamerika
> Carolina, "Norman sa." Var drar ni gränsen? Vad är skillnaden mellan humor och
> Anstiftan faktiskt eller uppmuntra lyssnare att trakassera en grupp människor? "
>
> Kenneth C. Spitzer, den stationsförvaltare, vägrat att lämna band eller utskrifter av
> Sändningar till Norman eller ett Capital Area transportplanering kommitté som diskuterade
> Kontrovers tisdag.
>
> I e-post svar på flera Triangle area boende som klagat till stationen, sa Spitzer
> "Bob och Madison" visa syftar till att underhålla lyssnare med "animerade skämt ... som kan vara både
> Humoristisk och frätande. "Men han sa några kommentarer förra veckan" gick för långt, och för att vi
> Ber verkligen om ursäkt. ...
>
> "Var säker på att G105 inte förespråka skada för cyklister", skrev han.
>
> G105 är den tredje Clear Channel station att dra eld under de senaste fyra månaderna för on-air kommentarer
> Uppfattas som förespråkar våld eller fientlighet mot cyklister. Tjänstemän WMJI i
> Cleveland och KLOL i Houston bad om ursäkt i juli och september för liknande kommentarer. De enades om att
> Broadcast "Share the Road" budskap och för att finansiera kampanjer cykel säkerhet.
>
> Ledare för NC Bicycle Club beskrivs sidvisningar de sa skulle hjälpa Clear Channel "läka
> Relationer med Triangle cyklister, inklusive liknande allmänna säkerheten kampanjer och en detaljerad
> Ursäkt.
>
> Spitzer avböjde att kommentera. En företags taleskvinna för vilka undersökningar riktade tisdag gjorde
> Inte återvända samtal.
>
> Ledamöter i klubbar område cykling har delat exemplar under den gångna veckan protestbrev till
> Federal Communications Commission, till statliga och lokala åklagare och G105 sponsorer. Flera
> Kritiker konstaterade att G105 radio värdar har väckt kontroverser tidigare med råolja stunts.
>
> "Det är en sak att köra runt med en naken man på radiostationens van, säger Raleigh advokat
> Kimberly Bryan. "För att uppmuntra medborgarna att skada cyklister, som har passerat en annan linje. Det är
> Oansvarigt. Det är inte frätande, det är inte skämt, det är inte roligt. "
>
> David Smith, 38, en programvaruutvecklare vid UNC-Chapel Hill, tog det personligt. Sin högra underarm
> Bär fortfarande ärr av en attack av en Orange County bilist som hittade Smith cykla ner en
> Landsbygden väg en eftermiddag i april 2001.
>
> "Hur folk kommer ta nämndes vad på G105?" Smith frågade. "Är folk går till
> Säger: "Du vet, jag är trött på dessa cyklister?" Är denna situation kommer att förvärra vad som hände
> Mig, med någon annan komma ner en väg tillbaka? "
>
> Efter att ha kört Smith från vägen, stannade föraren, jagade honom till fots och slog honom med
> Yxa, skicka honom i ett dike och över styret av hans förstörda cykel. Marvin Glenn
> Manring av Orange County erkände sig skyldiga till i juli 2001 till angrepp med ett dödligt vapen. Han lovade
> Att anmäla dig till en ilska management program.

Peter Gardner

> Det finns många cyklister som talar om att göra **** att "gas guzzling SUV-förare". Vare sig det
> Att klia sig i bilar eller sätta klistermärken på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bara att gå till
> En lokal kritisk massa, och du är skyldig att höra en massa skräp talar mot bilister (åtminstone
> Så hur det är i min stad). Plötsligt en skitstövel DJ talar hans sinne, och det är en enorm
> Affär? Jag har också frivilligt för närradio, och jag har hört hippie DJ's säger mycket
> Dum **** Om Bilister också. Lugna ner dig ...

När vi hör cyklister uppmuntrar våldsamt attackerar bilar och deras förare, kanske något
som att kasta sprängämnen upp ändrör, eller kasta stora stenar utanför överfarter på mötande bilar, då
Vi skulle kunna säga att det finns någon form av jämlikhet. Men dessa människor är inte bara klagar
cyklar, they're förespråkar handlingar som lätt kan döda eller allvarligt skada cyklister.

Att sätta en bildekal på en bil, eller ens repas det är inte jämförbart med att kasta en tung
projektil vid en oskyddad person som går vid medelhöga varvtal.

Peter

Brian

"Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
nyheter: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
> Att sätta en bildekal på en bil, eller ens repas det är inte jämförbart med att kasta en tung
> Projektil vid en oskyddad person som går vid måttligt hög hastighet.
>

Ja, men båda är fel, rätt?

Nutt

Peter Gardner

>> Att sätta en bildekal på en bil, eller ens repas det är inte jämförbart med att kasta en tung
>> Projektil vid en oskyddad person som går vid måttligt hög hastighet.
>
> Ja, men båda är fel, rätt?
>
> Nutt

Ja, men det betyder inte att de är lika fel. Skrapa en bil är mycket mindre fel än
försök till mord, sätta en klisterlapp på en bil, i de flesta fall är mindre fel än skrapa en bil.
Inte säga jag rekommendera någon av dessa saker naturligtvis, men vissa fel saker är mer
motiverade än andra.

Peter

Tanya Quinn

"Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
nyheter: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
> Om hela denna historia .. Klart jag är en cyklist, eftersom jag är på denna diskussionsgrupp. Men jag menar .. är
> Den här grejen egentligen här stora för en deal???
>
> Det finns många cyklister som talar om att göra **** att "gas guzzling SUV-förare". Vare sig det
> Att klia sig i bilar eller sätta klistermärken på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bara att gå till
> En lokal kritisk massa, och

Det finns en * stor * skillnad mellan att sätta en repa eller klistermärke på ett objekt och orsakar
fysisk skada möjligen kan resultera i död för en människa. Inte för att jag förespråkar antingen ...

Larry D. Farrel

Tanya Quinn skrev:

> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
> News: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>> Om hela historien .. Klart jag är en cyklist, eftersom jag är på denna diskussionsgrupp. Men jag menar .. är
>> Den här grejen egentligen här stora i en affär???
>
>> Det finns många cyklister som talar om att göra **** att "gas guzzling SUV-förare". Vare sig det
>> Att klia sig i bilen eller sätta klistermärken på dem (http://www.changingtheclimate.com/). Bara gå
>> Till en lokal kritisk massa, och
>
> Det finns en * stor * skillnad mellan att sätta en repa eller klistermärke på ett objekt och orsakar
> Fysisk skada möjligen kan resultera i död för en människa. Inte för att jag förespråkar antingen ...

Och det är också en mycket * stor * skillnad mellan individer talar om avlysningen bilar eller
sätta klistermärken på dem och en offentlig person med en "översittare predikstol" som allmänheten luftvägarna
förespråkar att deras lyssnare, som kanske flera tusen eller mer, delta i phyical
övergrepp på andra.

--
Larry D. Farrell, Ph.D. Professor i mikrobiologi Idaho State University

Kevan Smith

On Mon, 3 Nov 2003 09:04:39 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> från Inlagd via Supernews,
http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) skrev:

>
> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
> news: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>> Att sätta en bildekal på en bil, eller ens repas det är inte jämförbart med att kasta en tung
>> Projektil vid en oskyddad person som går vid måttligt hög hastighet.
>
>
> Ja, men båda är fel, rätt?

Nej Privat egendom är inte helig. När din privata egendom börjar fara för min och andras väl
varelse, då vi har ett intresse av det. Att sätta en bildekal på din nazi **** vagn berätta
att det förstör vår luft och guzzling en knapp resurs är ett uttryck för detta intresse.
--
riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com präster Jesuit är DATING KARRIÄR DIPLOMATER!

Rick Onanian

On Mon, 03 nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
> bildekal på din nazi **** vagn som talar om att det förstör vår luft och

Kevan, du är ganska stolt över mänskligheten, är inte du? Du tror att vi kan ha en sådan
djupgående effekt på så kort tid - förstör ut luften i cirka 100 år. Här är en del av en tjänst
Jag har tidigare gjort på detta område:

-\u003d- Naturkatastrofer, såsom vulkanen Mt. Pinatubo (mer känd för det tillfälliga
kyleffekt orsakas av aska och stoft i luften), har spytt ut mer växthusgaser än
människan någonsin har orsakat. Dessutom, Mt. Pinatubo är eruption resulterade i "En helt ny storlek
1993 antarktiska ozonhålet genom Lofting ozon förstöra arter i stratosfären ", enligt
http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html samt snabba växlingar klimat som orsakas av
temporär kylande effekt. Alla dessa saker, både uppvärmning och kylning, är en del av den naturliga
system på jorden. Här planeten kommer att överleva och frodas oavsett vad vi gör på den, och det kommer att absorbera
mesta av vad vi gör utan att bli outhärdlig. Det största problemet som vi ställer är vår överbefolkning,
och som sannolikt kommer att nå en kritisk massa och resultera i större dö ut förr eller senare ... antingen genom
sjukdom eller krig / våld. -\u003d-

> guzzling en knapp resurs är ett uttryck för detta intresse.

Err ... vad gör det för skillnad för dig om vi använder våra dinosaurier juice? Sedan får vi alla att tvingas
att göra vad du tycker är rätt - ge upp bilar för cyklar.
--
Rick Onanian

Eric Vey

- Naturliga händelser, såsom vulkanen Mt. Pinatubo --

A Rush fan. Får jag ställa en dum fråga?

Spelar det någon roll hur mycket naturligt förekommande företeelser orsaka saker att hända så mycket som den gör vad vi
orsak? Vi kan inte påverka vad Mt Pinatubo gör, men vi kan påverka vad vi gör. . .

Jag är en grå hår och jag minns när samma argument Mt Pinatubo användes om de fattiga
tillstånd reningsverk i hela landet - när det påpekades att de
ständigt skulle dumpa orenat avloppsvatten ut i en sjö, de krafter som sa, "Det lilla vi
bidra till sjön bortgång är liten. . . våra några hundra tusen liter skulle försvagas genom
de miljontals liter i sjön. "Samma argument har använts för havet. Och litterbugs använda
samma rationella "Det här en lite kan innebär bönor i den stora bilden. Alla dessa tunnland mark, så min
kan inte frågan. "

Även om vi inte kan kontrollera naturen, kan vi kontrollera oss själva. Det är dålig form att erkänna att vi inte kan eller
att det spelar ingen roll.

"Rick Onanian" <spamsink@cox.net> wrote in message
nyheter: itsdqvkav50hh7em2088f50l8eehvi6nnn@4ax.com ...
> On Mon, 03 nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
>> Bildekal på din nazi **** vagn som talar om att det ruinerar
vår luft och
>
> Kevan, du är ganska stolt över mänskligheten, är inte du? Du tror att vi kan ha en sådan
> Djupgående effekt på så kort tid - förstör ut luften i cirka 100 år. Här är en del av ett
> Post Jag har tidigare gjort på detta område:
>
> -\u003d- Naturkatastrofer, såsom vulkanen Mt. Pinatubo (mer känd för sina
> Temporär kylande effekt som orsakas av aska och stoft i luften), har spytt ut mer växthusgaser
> Gaser än människan någonsin har orsakat. Dessutom, Mt. Pinatubo är eruption resulterade i
> "Unika omfattning av 1993 antarktiska ozonhålet genom Lofting ozon förstöra arter i
> Stratosfären ", enligt http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html liksom snabb klimat
> Variationer som beror på tillfälliga kyleffekt. Alla dessa saker, både uppvärmning och
> Kylning, är en del av det naturliga systemet på jorden. Här planeten kommer att överleva och frodas oavsett
> Vad vi gör på den, och det kommer att absorbera det mesta av vad vi gör utan att bli outhärdlig. Största
> Problem som vi ställer är vår överbefolkning, och som sannolikt kommer att nå en kritisk massa och leda
> Större dö ut förr eller senare ... antingen genom sjukdom eller krig / våld. -\u003d-
>
>> Guzzling en knapp resurs är ett uttryck för detta intresse.
>
> Err ... vad gör det för skillnad för dig om vi använder våra dinosaurier juice? Sedan får vi alla vara
> Tvingade att göra det du tycker är rätt - ge upp bilar för cyklar.
> --
> Rick Onanian

Mike Beauchamp

Om du tror verkligen att era landsmän kommer att börja mörda och fysiskt attackera
oskyldiga människor, eftersom en morgon prata radiovärd hade en dum skratta åt det hela .... sedan
finns några andra problem som vi borde oroa oss istället.

Om det fanns ärenden rapporterades om legioner anhängare denna DJ har, fysiskt attackera
cyklister, då jag gärna våg protesten tecken. Fram till dess håller jag detta i samma led som
Grandma's försöker stämma ett videospel företag eftersom deras Stupid Kid (som råkade äga en kopia av
Vice City, eller Doom) förde en pistol till skolan och sköt någon.

Men i rättvisans namn .. Känn dig fri att tycka vad man vill. Om du vill vara en räkna ut
"skillnader" mellan pest och mer dåligt, you're the doc, doc. När det gäller "allmänheten etern"
(som egentligen inte är att allmänheten att börja med), hela "om någon sa åt dig att hoppa av
Brooklyn Bridge "argument kommer i åtanke.

Jag naturligtvis inte överens med vad DJ säger, jag tror att det var dumt. Men, är hela mitt argument
att DJ säga en massa dumma ****, och det gör alla andra i denna värld.

"Larry D. Farrell" <farrlarr@isu.edu> wrote in message
nyheter: 22c51642905c5160f8bdb760e0ece849@news.teranews.com ...
> Tanya Quinn skrev:
>
>> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
nyheter: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>>> Om hela historien .. Klart jag är en cyklist, eftersom jag är på denna diskussionsgrupp. Men jag menar .. är
den här
>>> Alltihop egentligen det stora i en deal???
>>>
>>> Det finns många cyklister som talar om att göra **** att "gas
guzzling SUV
>>> Förare ". Vare sig det klia sig i bilen eller sätta klistermärken på dem
>>> (Http://www.changingtheclimate.com/). Bara att gå till en lokal Kritisk
Massa och
>
>> Det finns en * stor * skillnad mellan att sätta en repa eller klistermärke på ett objekt och
>> Orsakar fysisk skada möjligen kan resultera i död för en människa. Inte för att jag förespråkar
>> Antingen ...
>
> Och det är också en mycket * stor * skillnad mellan individer talar
om avlysningen bilar eller tas
> Klistermärken på dem och en offentlig person med en "översittare predikstol" som allmänheten
luftvägar förespråkar att deras
> Lyssnare, som kanske flera tusen eller mer, delta i
phyical angrepp på andra.
>
> --
> Larry D. Farrell, Ph.D. Professor i mikrobiologi Idaho State University

Mike Beauchamp

Väl kanske DJ tror att köra över cyklister är ett uttryck för hans intresse ... it's not
din personliga jobb att lista ut vad som är fel och vad som är fel i världen.

Jag äger bara en cykel och jag försöker gå hela mitt liv utan att någonsin få min licens eller
äger ett motorfordon. Jag tycker inte SUV: s (eller hur du uttryckte det, nazi **** vagnar), och jag vill uttrycka att
intresse av att inte äga en. Inte genom att förstöra egendom som andra människor har rätt att äga.

"Kevan Smith" <Kevan@mouse-potato.com> wrote in message
nyheter: 0n6dqvs0neud8vrrdb85dib7r3q3dapvh1@4ax.com ...
> On Mon, 3 Nov 2003 09:04:39 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> från
Inlagd
> Via Supernews, http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) skrev:
>
>
>> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
>> News: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>>> Att sätta en bildekal på en bil, eller ens repas det är inte jämförbart med att kasta en tung
>>> Projektil vid en oskyddad person
går
>>> Vid måttligt hög hastighet.
>>>
>
>> Ja, men båda är fel, rätt?
>
> Nej Privat egendom är inte helig. När din privata egendom börjar fara för min och andras
> Välbefinnande, då vi har ett intresse av det.
Sätta
> Bildekal på din nazi **** vagn som talar om att det ruinera våra
luft och
> Guzzling en knapp resurs är ett uttryck för detta intresse.
> --
> Riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com präster Jesuit är DATING KARRIÄR DIPLOMATER!

Kevan Smith

On Mon, 03 nov 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> från den esoteriska c0wz
Samhälle skrev:

> On Mon, 03 nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
>> bildekal på din nazi **** vagn som talar om att det förstör vår luft och
>
> Kevan, du är ganska stolt över mänskligheten, är inte du? Du tror att vi kan ha en sådan
> djupgående effekt på så kort tid - förstör ut luften i cirka 100 år. Här är en del av ett
> post Jag har tidigare gjort på detta område:

Jag rider på stadens gator med dessa stadsjeepar, deras ändrör några meter från mitt ansikte. Terrängbilen framför
mig kanske inte ruinera _your_ luft, men det är verkligen gör

--
riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Jag sitter på min fart QUEEN ... För mig är det
ROLIGA ... Jag WARM ... I'm VIBRATIONSPLATTOR ...

Kevan Smith

On Mon, 3 Nov 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> från
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:

> Tja kanske DJ tror att köra över cyklister är ett uttryck för hans intresse ... it's not
> din personliga jobb att lista ut vad som är fel och vad som är fel i världen.

Det är certtainoly min rätt, och jag får prata om det med. Om du inte gillar det, rösta republikanskt.
De hatar fria tanken och det fria ordet.

> Jag äger bara en cykel och jag försöker gå hela mitt liv utan att någonsin få min licens eller
> äger ett motorfordon. Jag tycker inte SUV: s (eller hur du uttryckte det, nazi **** vagnar), och jag vill uttrycka att
> intresse av att inte äga en. Inte genom att förstöra egendom som andra människor har rätt att äga.

Slapping en bildekal på en SUV är inte förstöra egendom. Få lite perspektiv.

förstöra

Att fullständigt ödelägga, förstöra.

Att riva eller bryta upp, riva.

Att göra sig av med, sätta stopp för.

Döda: förstöra en rabiat hund.

Att dämpa eller nederlag helt, krossa.

Att göra oanvändbara eller ineffektiva.

Vilken mäktig sak en bildekal är att man kan göra något av det till 3 ton metall. Bara
de kunde.

--
riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Koncentrera dig på th'cute, Li'l FILM GUYS! Minnas
serienumren! Följ Whipple AVE. EXIT! Har en fri PEPSI! Sväng vänster vid th'HOLIDAY
INN! JOIN the KREDIT WORLD! Make me an PRIS!

Mike Beauchamp

Om jag sätter mitt ansikte en dryg meter från någons åsna medan de är Farting, blir det svårt för mig att
andas också. Betyder inte pruttar förstör envoronment.

Jag håller inte med vad du säger, bara att ta på din utmaning "tvist att" eftersom
I'm bored.

nyheter: id9eqvcsuf3499qg4rl50q0rnr49ss0s29@4ax.com ...
> On Mon, 03 nov 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> från
Den
> Esoteric c0wz Society skrev:
>
>> On Mon, 03 nov 2003 12:15:53 -0600, skrev Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com>:
>>> Bildekal på din nazi **** vagn som talar om att det ruinera våra
luft och
>
>> Kevan, du är ganska stolt över mänskligheten, är inte du? Du tror att vi kan ha en sådan
>> Djupgående effekt på så kort tid - förstör ut luften i cirka 100 år. Här är en del av ett
> Postar jag tidigare har gjort på detta område:
>
> Jag rider på stadens gator med dessa stadsjeepar, deras ändrör några meter från min
ansikte.
> Den SUV framför mig inte kan ruinera _your_ luft, men det är verkligen
gör

>
>
> --
> Riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Jag sitter på min fart QUEEN ... För mig är det
> ROLIGA ... Jag WARM ... I'm VIBRATIONSPLATTOR ...

Mike Beauchamp

Ah ja .. yttrandefrihet. Bara inte för DJ's.

nyheter: eh9eqv88o7bmcdenirgq2l7e2pmh3e211i@4ax.com ...
> On Mon, 3 Nov 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> från
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:
>
>> Tja kanske DJ tror att köra över cyklister är ett uttryck för
hans
>> Intresse ... Det är inte ditt personliga uppgift att fundera ut vad som är fel och
vad
>> Är mer fel av världen.
>
> Det är certtainoly min rätt, och jag får prata om det med. Om du inte
like it,
> Rösta republikanskt. De hatar fria tanken och det fria ordet.
>
>
>> Jag äger bara en cykel och jag försöker gå hela mitt liv utan att någonsin få min licens eller
> Äger ett motorfordon. Jag tycker inte SUV: s (eller hur
du
>> Uttryckte det, nazi **** vagnar), och jag uttrycka detta intresse genom att inte äga en.
Inte
>> Genom att förstöra egendom som andra människor har rätt att äga.
>
> Slapping en bildekal på en SUV är inte förstöra egendom. Få lite perspektiv.
>
> Förstöra
>
> För att fullständigt ödelägga, förstöra.
>
> Riva eller bryta upp, riva.
>
> Att göra sig av med, sätta stopp för.
>
> Att döda: förstöra en rabiat hund.
>
> För att dämpa eller omintetgöra helt, krossa.
>
> För att göra oanvändbara eller ineffektiva.
>
> Vilken mäktig sak en bildekal är att man kan göra något av det till 3
ton
> Metall. Om de bara kunde.
>
>
> --
> Riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Koncentrera dig på th'cute, Li'l FILM GUYS!
> Kom ihåg serienumren! Följ Whipple AVE. EXIT! Har en fri PEPSI! Sväng vänster vid
> Th'HOLIDAY INN! JOIN the KREDIT WORLD! Make me an PRIS!

Kevan Smith

On Mon, 3 Nov 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> från
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:

> Å ja .. yttrandefrihet. Bara inte för DJ's.

Du har inte sett _me_ i att Clear Channel thread (s).

Jag är en radio hallåman också.

Naturligtvis är min show mer smakfulla än Clear Channel visar, eftersom jag är en klassisk musik
värd. Woo!

--
riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Meryl Streep är min förlossningsläkare!

Mike Beauchamp

That's cool ... Jag gjorde en show bergart med en massa talat saker och uppringare och allt det där.
Very fun ..

nyheter: 1qeeqvgtv6ojr4tugkp44jqnk0hqcq4ois@4ax.com ...
> On Mon, 3 Nov 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> från
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) skrev:
>
>> Å ja .. yttrandefrihet. Bara inte för DJ's.
>
> Du har inte sett _me_ i att Clear Channel thread (s).
>
> Jag är en radio hallåman också.
>
> Naturligtvis är min show mer smakfulla än Clear Channel visar, eftersom jag
en
> Klassisk musik värd. Woo!
>
>
> --
> Riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com Meryl Streep är min förlossningsläkare!

Eric S. Sande

> Jag är en radio hallåman också.

> Naturligtvis är min show mer smakfulla än Clear Channel visar, eftersom jag är en klassisk musik
> host. Woo!

Det är 12:45 på morgonen i vackra centrum Shreveport. Jag är din värd, Kevan, och det var
Bachs "Christus eftersläpning i doodszwachtels", en av mina personliga favorit kantater.

dumt namn om jag någonsin hört en. Förmodligen var han en polis, allt han skrev musik om var diktatorer
och skytte perps.

Förresten, Woo Hoo, vi har en kommersiell kommer upp för NAZI **** vagnar, du andas mycket lättare
efter att man är över.

Och jag vill påminna alla er radiolyssnare där ute, om du skickar mig tusen dollar Jag kommer inte
tjänst för en månad.

--

_______________________ALL AMIGA IN MY MIND_______________________ ------------------" Buddy Holly,
Texas Elvis "------------------
__________306.350.357.38>> Cwhitman@texastwr.utaustin.edu__________

Kevan Smith

On Tue, 04 Nov 2003 01:43:08 -0500, "Eric S. Sande" <esande@erols.com> från Realtime Limited skrev:

>> Jag är en radio hallåman också.
>
>> Naturligtvis är min show mer smakfulla än Clear Channel visar, eftersom jag är en klassisk musik
>> host. Woo!
>
> Det är 12:45 på morgonen i vackra centrum Shreveport. Jag är din värd, Kevan, och det var
> Bachs "Christus eftersläpning i doodszwachtels", en av mina personliga favorit kantater.
>

> dumt namn om jag någonsin hört en. Förmodligen var han en polis, allt han skrev musik om var diktatorer
> och skytte perps.
>
> Förresten, Woo Hoo, vi har en kommersiell kommer upp för NAZI **** vagnar, du andas mycket lättare
> Efter att man är över.
>
> Och jag vill påminna alla er radiolyssnare där ute, om du skickar mig tusen dollar Jag kommer inte
> tjänst för en månad.

First off: NEJ körmusik.

Andra: No Reklamfilm!

Tredje: Be inte om pengar som att tills löfte drive.

--
riktiga e-post Addy: kevansmith23 at yahoo dot com a ***** oerhört smites på kyckling delar

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish