Kartor för Piedmonte.
Visa fullständig version: Kartor för Piedmonte.
Vi kommer att gå till Piemonte för en vecka i början av juni och undrar om någon kan rekommendera kartor för området - preferfably cirka 1:100 000 - och en källa till dem. Planen är att köra väg cyklar så vi måste hitta några mindre vägar där vi är mindre benägna att få köra over.13
Jag skulle undersöka michellin kartor själv. they're great, men jag tror att de är 1:200,000. dunno. lycka till.
Ursprungligen postat av majordan
Vi kommer att gå till Piemonte för en vecka i början av juni och undrar om någon kan rekommendera kartor för området - preferfably cirka 1:100 000 - och en källa till dem. Planen är att köra väg cyklar så vi måste hitta några mindre vägar där vi är mindre benägna att få köra over.13
Hej Jag bor i västra delen av Piedmonte och driva företag cykelsemester på detta område. www.Ifhannibalhad.com. De kartor du behöver skulle vara Istituto Centrale Geografico Carta dei Sentieri e dei rifugi. De producerar kartor i 1:50000 eller 1:25,000 eller 1:75,000 beroende på vilket område du är intresserad av De finns lokalt i god bokhandeln.
Om jag är tillgänglig jag skulle vara mer än glada att kunna erbjuda mina faciliteter som en guide (med förbehåll för en övervägande). Du hittar det även på de större vägar du kommer att visas respekt av bilisterna. De flesta av vägarna i detta område en ganska lugn.
Ursprungligen postat av majordan
Om du vill kan du hitta och köpa kartor på Internet på http://www.maps-store.it/home.asp
Eller så kan du köpa kartan i Turin, på Via Roma, mitt i Turin, kan du hitta det två bibliotek som säljer kartor.
Hej,
Jag besökte nyligen min moster i Rosazza. Vägarna är awesome för alla som vill bestiga berg med fantastisk utsikt.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0