Initiation....

Discussion in 'The Bike Cafe' started by ~MoDCoN~, Apr 22, 2003.

  1. ~MoDCoN~

    ~MoDCoN~ New Member

    Joined:
    Apr 18, 2003
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    hello all,
    im a n00b here, and was just wonderin', if there is any initiation for us new dudes? :p....like how are we meant to get to know you ol' wise uns'? impart your wisdom to us...:)

    i loooove bike ridin, cos i feel so free, just ridin around; headin where i want to....aahh. hehe. i usually just ride my mums bike; an old sorrento se, diamondback....pretty good for general riding around, in my view. i am lookin at getting a norco storm, maybe kokanee (through a friend...), just for general recreational ridin, but i weigh a bit, maybe 75+kg, (im 6'2'', btw) and i live out here in the sticks, where its pretty rough...also, i'd be ridin a lot....everyday if i'm lucky...:D

    well, cheers....speak to ya's all later...
    mod
     
    Tags:


  2. Vo2

    Vo2 Member

    Joined:
    Aug 11, 2001
    Messages:
    2,166
    Likes Received:
    5
    Welcome to the forums, ~MoDCoN~

    Nope, no other rules apart from the general forum rules...and also NO SPAMMING!

    We have a peleton of resident "experts" willing to help and answer your Q's, so fire away.

    I've done some riding on a DB Sorrento. They are damn heavy, those Sorrento's!
     
  3. Duckwah

    Duckwah New Member

    Joined:
    Oct 30, 2002
    Messages:
    755
    Likes Received:
    0
    DB sorrento my god Vo2 you must be old skool!!!

    i remember those from when i was a young un
     
  4. steve

    steve Administrator
    Staff Member

    Joined:
    Aug 12, 2001
    Messages:
    5,259
    Likes Received:
    213
    Mod

    When you say the sticks, where do you mean? I live in Ballarat, its a cold shit hole.

    cheers
     
  5. ~MoDCoN~

    ~MoDCoN~ New Member

    Joined:
    Apr 18, 2003
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    the sticks? why the dandenongs, of course. lots of hills, forests/state parks etc, and heaps of trees. and rocks.
     
Loading...