interval kapacitet

Status
Not open for further replies.

Anders

Guest
Hej!

Jag har börjat träna intervaller där jag ska hålla 90 % av mitt max, min fråga är om det finns
andra sätt än max puls att mäta på? tex om jag på växel 10 har en max hastiget på 20 km/h, är mitt
90% 18 km/h då??

tack på förhand!

/ante

That's very interesting,what size wheels ?

Sam Salt

news:[email protected]...

On 15 Jan 2003 02:16:49 -0800, [email protected] (anders) wrote:

> [...]
>andra sätt än max puls att mäta på? tex om jag på växel 10 har en max hastiget på 20 km/h, är mitt

Hej yourself. Unfortunately the occupants of uk.rec.cycling snakke ikke Swedish. So I asked a friend
for a translation:

Quote; Hi! I have started interval training where I'm supposed to hold 90% of my maximum. My
question is if there are other ways than max pulse to measure this?? For example if I on exchange
(gear?) 10 have a max speed of 20 km/h, will my 90% then be 18 km/h ??

Thanks in advance.

So over to those who know about HRM, lactic thresholds, VO2 max and stuff. Me, I'll just put the
kettle on.

Tim
--
fast and gripping, non pompous, glossy and credible.