Will I be allowed to use this in the next race?

Status
Not open for further replies.
> "laaik"?! Ook het Sudafrikaans is nie veilig nie vir Roodhemd invloeden... Leuk vin? Mooi vin?

Ontspan ou vriend, my taal skeel niks. Ek het net `n grap gemaak. :) Jy van Holland ek neem aan?

On Mon, 20 Jan 2003 08:48:02 +0200, <Boerseun> served the following to the group:

>Ontspan ou vriend, my taal skeel niks. Ek het net `n grap gemaak. :) Jy van Holland ek neem aan?

wat is dit met almal wat altyd wil kak en kerm oor spelling en engels. self hier op n engelse ng.
anyway terug na die subject, die ppa is te besig om te kyk vir tri bars. ek dink hulle sal die
seiltjie mis

Threeships Mcduck www.mothership.co.za

Boerseun wrote:
> Ontspan ou vriend, my taal skeel niks. Ek het net `n grap gemaak. :) Jy van Holland ek neem aan?

Inderdaad. Het was ook een grapje van mij, de paar woorden Afrikaans die ik ken komen uit de boeken
van Louwrens Penning die ik vroeger verslond (zie http://www.see.org.za/histories_schutte.htm).

Vra dit!

Met daardie seiltjie gaan `n head wind `n bietjie van `n probleem wees :)

Geen probleem nie :) Dit is net dat daar ander mense op ander nuus groepe is wat baie onsteld raak
as mens jou taal meng.....

Is fietsry groot in Holland?

> [Robert Hunter] Die rijdt nu voor de Nederlandse ploeg Rabobank

Actually, he already rode for Rabobank in stage 16 of last year's Tour de France when he towed
Boogerd along on the flat even though he had no chance of staying with him on the next climb.

"Ewoud Dronkert" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]...

> Ja man! Je kent toch wel Robert Hunter uit SA? Die rijdt nu voor de Nederlandse ploeg Rabobank,
> zie http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=225418&tab=10 Verder hebben we de
> voorjaarsklassieker "Amstel Gold Race" (zie http://www.agr.nl/) en de
> http://www.ronde-van-nederland.nl/ (zie ook
> http://www.cyclingnews.com/photos/2002/aug02/rvn/?id=AFPsprint2).

FRENCH PLEASE.

Robert Chung wrote:
> FRENCH PLEASE.

Mais, mais, c'est *lui* qui a commencé..

Incroyable de pouver encore parler en hollandais avec quelqu'un de l'Afrique du Sud.

"Ewoud Dronkert" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]...

> Mais, mais, c'est *lui* qui a commencé..
>
> Incroyable de pouver encore parler en hollandais avec quelqu'un de l'Afrique du Sud.

Peut-etre un cousin de Joop.

> [...]
>
> Mais, mais, c'est *lui* qui a commencé..
>
> Incroyable de pouver encore parler en hollandais avec quelqu'un de l'Afrique du Sud.

English, Dutch or Afrikaans please... :)